onsdag 2 december 2009

Grattis Lion! [Daamn yoo vaccin ;__;]

Igår var det någon barnrumpa som slängt upp en karamellpåse av plast i en lampa utanför Superego och som senare orsakade rökbildning.
Brandlarmet lade knappt någon märke till. Jag och pallz satt på tredje våningen och reagerade inte ens på det förrän vaktis kom joggande och sa: "Det är ingen övning! Ni måste ut!". Och vi flinade lite och gick ut, för ja, det är dåligt med bränder i skolan, ja, det kostar pengar. Men det är alltid lite kul när det händer, I must admit.

Sedan stod vi där ute och hann se brandkåren köra förbi fönstret i matsalen emedan vi lugnt traskade ut på framsidan där halva skolan stod och undrade vad tusan som hänt. Själv stod man där och undrade om detta betydde att man skulle få fara hem...?

Neeh, tyvärr är inte lusse en sådan skola, så jag hade matte, som vanligt.

Ja, sedan tog jag ju vaccinet igår också, vilket har resulterat i svåra smärtor i armen och en ihärdig huvudvärk. [Mina onsdagar den här perioden har ALLTID blivit drabbade då det hänt något... >.<]

Så nu så sitter jag med stöd för vänster armen, så att den inte ska böjas fel, för då känns det som om vissa områden blir krossade med en hammare.

Tååfe den nötkärnan har säkert klarat sig utan biverkningar...

Nåja, det är världens underbaraste vintermorgon idag då min lillebror fyller år! Solen faller över en glittrande frostmatta på gården och talgoxar och blåmesar hoppar omkring på marken under vårt kastanjeträd. Jag kanske går ut senare om armen och huvudet blir bättre. Hoppas vädret håller i sig lite till!

DAAAAAMN YOOO VACCIN!

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar