onsdag 16 december 2009

Ooh, om du kommer iland, på min ö ska jag visa dig nåt!

Heh, jag blir verkligen lat emellanåt. Men ska skärpa mig lite nu.

I övermorgon är SISTA DAGEN! Med julfest på kvällen och allt [fan, vad ska jag ha på mig >.<] och sedan är det tre veckor jullov! Merveilleux! [<-- Crappy försök att skriva franska ;___;]

Egentligen är ju inte mitt liv så intressant, men jag kan ju säga att snön har kommit och därför även ett par monster som jag ännu inte gett några namn.



Oooh, de är sååååå sköna och varma! Liknar lite på LiLLans Arctic-boots [papp påpekade att han inte sett modellen sedan 80-talet xD]. Ja, som nu ser så har ju snön kommit den också...

Weh! Tååfe har varit min isdubb i två dagar nu. Jag packar in mig i halsduk och huva för att inte frysa och halkar omkring som en kattunge på trottoaren, emedan Tååfe skrattar och tycker att det är vansinnigt kul att vingla fram och tillbaka på vägen med flit emedan jag skriker som en gris och klänger vid hans arm. Weeih...

Nå, julen är nära nu, på måndag är det vintersolstånd och sedan blir det ljusare igen, can't wait! Jag saknar sommaren så det skär i mig. Men nu ska jag tänka på mitt kommande väldigt trevliga jullov! Med glöggkväll, Rei dyker upp på holmen, julafton, rida islandshäst med Tååfe, Snusmumriken, nyårsafton och sedan en lugnt vecka innan skolan tar vid igen.

Tre kurser i nästa period, jag softar!

Nåja, nu ska jag se en dokumentär om en nobelpristagare som hade sex med små pojkar =D

Ciou~

2 kommentarer:

  1. Å, jag såg också den dokumentären! Jag börjar bli alltmer avtrubbad. Nästan ingen förvånar en längre.

    //Noémi

    SvaraRadera