söndag 4 juli 2010

Serendipity

Woho! Jag lever!

Jag orkar inte uppdatera allt som hänt med undantag från att jag var till Grönan med Amie i onsdags. Vi hade det verkligen AWSUM, blev som barn på nytt och skenade omkring och skrek: "IGEN! IGEN!". Vi åkte helst bergochdalbanorna och på bilderna vid utgången syntes det tydligt hur vårt tycke utvecklades. Första åkturen: DX DX. Andra åkturen: XD XD. Kort sagt awsum dag.

Annars är det inte så mycket på g. Stannar hemma nu under Geta POV. På måndag ska man till polisen och skriva under papprena för körkortsgrejsimojs [isch...] och antagligen ska jag väl umgås med Eifos lite då. Sedan måste jag seriöst umgås med Julia! Jag har inte sett henne sedan studentdimissionen. D= Och Tååfe den... Gah... flickvänner. =P Måste nog ta och dra hans huvud ur byttan och ge honom en åthutning. xD

Jag trivs ganska bra med att ta det lite lugnt mest hela tiden. Som de flesta vet så är jag inte den mest fartfyllda människan i lådan. Jag tycker om att ta det piano, njuta av lugn och ro och inte hitta på så mycket. Men jag funderar på att ha en liten middag eller något sådant i sammarbete med någon i stan som skulle kunna hjälpa till att ordna. För jag har suttit fast här ute i Tärnebolstad ett tag nu. ^^

Nåja, nu ska jag se på "Serendipity" och dricka mitt morgonkaffe. ^^

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar