tisdag 6 juli 2010

Balls!

Idag skrev jag på papprena om körkortsgrejjsimojjjjjsss hos polisen. Väldigt slutgiltigt och väldigt varmt och det var en enorm hund med elefantballs på stationen... O.O

Well, det var varmt, så efteråt var jag hos fammo och faffa, men de skulle ut till stugan så jag var ensam ett bra tag. =P Men det var fint att se dem. ^^ Man hinner så sällan om sommrarna. -.Ò Nåja, sedan träffade jag Mördarsnigeln och gick lite på stan med henne. ^^ Jag åt en panini på Katten först för att inte svälta ihjäl då allt jag ätit idag annars var ett äpple och antidepp-piller. =P Vi pratade som vanligt om små triviala saker om oss själva, det är skönt med henne, för hon och jag är ganska lika på väldigt små saker. ^.^ Och väldigt olika på andra. =3 Hon är mysig iaf. ^^

Sedan skulle hon träffa Lynn så hon smet iväg och jag satt på biblioteket och läste vuxenserier ett slag.

Nu är jag iaf hemma och LiLLan och jag ska se på "TricK 'r' TreAT" medan mamm ser på fotboll. Eller ja, det var det som var meningen, men nu ser det ut som att jag kommer få vänta på henne tills korna flyger hem medan mamm ser på fottis på teven VI tänkte se filmen på. LiLLan sitter på datorn som vanligt... -.-

Nåja, jag har jävligt snygg handstil iaf! =D Förutom då jag fyller i blanketter... Då är den för jävlig... .___. Men i dagboken är den jävligt stilig. =P

Nu ska jag se om min lillasyster skulle kunna tänka sig att bry sig om mig lite istället för datorn och komma ock setta sej med mej, för anars blir ja lesen.

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar