lördag 27 juni 2009

Summer update

Jag har börjat skriva lite dagbok igen, jag kanske skriver av något därifrån hit någon gång. För jag skriver faktiskt rätt trevliga saker där.

Den här veckan har varit datafri, så jag har fått lov att vila lite ifrån det... typ. I måndags fyllde ju LiLLan 14 också. Vilket var en väldigt trevlig tillställning. Tvillingarna var över, likaså Moíro, Joan och Muffinsguden. Moíro stannade över natten, vilket var... VÄL-DIGT kul! Jag, hon och LiLLan låg i den där förbenade sängen och pratade till klockan... ja, 4-halv 5? C'est la vie I suppose. Dagen efter satt vi ute i trädgården hela dagen i princip och tecknade, drack kaffe och käkade småkakor. Joan dök upp och hämtade sin religionsbok som jag köpt av henne. Hon ska ju ha sina studentskrivningar snart hon. Men jag får den tillbaka ifall jag bestämmer mig för att skriva religion i studenten, vilket är mycket möjligt då jag är rätt intresserad av religion och livsåskådning.

Najah, sedan var ju vi allihopa till stan i förrgår. Jag, LiLLan, Moíro och Tååfe. LiLLan fick en prydnadsdolk för 36 e som Tååfe köpt som födelsedagspresten...

Snacka om eufori!

Igår och idag har jag varit med Eifos, Kapten och Amie. Igår så for de två förstnämnde ut på Arken, emedan jag for till Eifos och Amies lägenhet där hon och jag diskuterade bilder, One Piece, deviant och allt möjligt. Sedan gick vi och lade oss vid 4-halv 5 tiden efter att hon spelat Prince of Persia från början för att jag skulle få en slags helhetsbild av ploten.

Och idag var vi på Lilla Holmen och solade och simmade en sväng. Seriöst, den där GLASSEN som man får där...! Italienskt recept, gräddig, fluffig och härlig glassglassglass! Min favorit var citron och jordgubb! Nomnomnom!

Najah, nu ska jag ta lite kaffe, teckna lite, kanske lyssna på lite Sarek för nostalgins skull. Och så har jag ju börjat läsa Bilbo.

Jag måste se till att ta vara på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar