onsdag 17 juni 2009

På fredag anfaller världen!

Hm... ja, eller egentligen bara Charlie, Arekku och Uttern, men det räknas!

Jag har en sådan lust att teckna, men allting jag gör blir så fel. Jag tror att jag ska sätta på en film som vanligt och teckna hela filmen igenom. På något sätt blir mina bilder som bäst då.

Fredagen ser ut att ordna upp sig iaf. Världen kommer först 18.00 [tyvärr] och middagen börjar ju 17.00, så jag är på middagen så länge att jag hinner ha en riktigt avslappnad och trevlig stund och sedan söker jag mig till var Världen är! Vi kommer antagligen vara borta läääääääänge... Arekku och Moíro sover ju hos mig, så vi måste komma hem på något sätt. Om vi inte lyckas få plats hos Jash. [Mycket otroligt]

I vilket fall...

Idag har jag sovit rätt konstigt. Jag och LiLLan var uppe till halv 3 tiden och såg på The Two Towers Bonus Material. Sedan somnade jag inte förrän klockan halv 4-4. Sedan slog jag utan förvarning upp ögonen klockan halv 6 av att jag kände mig allmänt pigg. Men det var nog p.g.a. att en stor, fet, högljudd geting flög runtomkring på rummet.

Jag hatar som känt insekter som låter mycket så jag slog ihjäl den och sov sedan till klockan 11.00. 12.00 började konstkursen, så jag hann precis äta och dricka kaffe [i bilen].

Moíro är <33!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar