måndag 15 juni 2009

Sommaren hittills

Alltså... Min sommar hittills, hm, har varit rätt regnig faktiskt. Det är tyvärr rätt grått och mulet nu närmare midsommar, och det är ju lite synd. Jag had ju tänkt kunna njuta utomhus lite, jag sticker ju bara ut nosen och känner kylan sticka i porerna.

Jag har btw skaffat lugg nu jag! Det ni! Rätt mäktigt huh? Jag menar, har inte haft det sedan mommo tvingade mig att klippa den senaste då jag var 10 år gammal!

Men den ser annorlunda ut nu. Jag menar, man mognar ju lite på 6 ½ år huh? Så nu passar den avsevärt mycket bättre.

På fredag är det planerat en picknick med gänget också. Men problemet är att Uttern, Charlie och Arekku kommer på besök samma dag och jag har ju lovat att hänga med dem också. Samtidigt VILL jag så hemskt gärna fara på den där picknicken med alla från lusse. Jag menar, Nen far, Rei [om hon dyker upp] far, Alane kommer inte finnas på lusse mer och i allmänhet så träffar jag dem rätt sällan. Men jag vill inte skjuta Moí och hennes gröbbs åt sidan, eftersom jag ändå lovat att Arekku och hon får sova hos mig.

Egentligen måste jag bara dela upp tiden ordentligt, men jag vill inte försumma någon... Jag hatar verkligen att ta en vän i första hand och hatar att känna att man sviker den andra...

Nåja, sådan skit som händer. Nu ska jag prata med Uttern lite!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar