torsdag 2 juli 2009

Bloggsinne

Att uppdatera sig alltså... Mamm säger det hela tiden, men jag väntar fortfarande på att hon ska uppdatera sig lite! Hmphf.

Dessutom var det så fräckt vid matbordet igår... Mamm pratade om en blogg.

Mamm: "Ja, alltså, hon svär nu som tusan. Samma språk som du ungefär"

Jag: "VA!??!" *förolämpad*

Mamm: "Ja, fast hon är lite smartare."

Jag: "VAAAAAAAA!??!?!?" *sjunka ner under bordet*

Ja, LiLLan och papp hade ju kul iaf.

Men jag orkar serioulsy inte vara så djup på min blogg. Min hjärna steker seriöst när jag är vid datorn. Jag är här mest för att berätta om mitt liv hit och dit, men om jag skulle bli djupare och personligare här så skulle jag berätta för mycket om människor runt mig. Och att vara personlig och tänka över relationer och minnen och sådant som rör mig och människor runt mig är en sak, åsikter och filosofier är en annan och det är jag inte riktigt expert på.

Jag menar, hur man än gör och säger så finns det alltid någon man trampar på tårna. Men ifs så läser ju ingen min blogg, så jag borde i princip kunna skriva nästan vad som helst här.

Blah!

2 kommentarer:

  1. Fiinisti i världen är du! Det är bara gamla mamma som inte hänger med i alla lol och hmpf och smajlisar etc etc. Duktig kicka som uppdaterat sig. Det har jag också! men är det datapaus i huset så är det! kram mam

    SvaraRadera
  2. Heeeej, du hade ju också blogg! :O

    SvaraRadera