torsdag 30 juli 2009

Kranieverk och sockervadd

Jovars, Yohan är på besök och ännu har man inte lyckats göra något vettigare än köpa två små påsar choklad och en burk sockervadd från Pallervanten.

Men jag tycker inte att jag ska behöva göra något annat än att vara med honom då han nu för en gångs skull är här. Även fast tyska tenten närmar sig liiiiite för fort.
Men you know, suck it up!

Nåja, jag ska försöka att inte stressa upp mig för mycket över saken. I sinom tid får jag väl tid för att råplugga och få panikångest. [Skoj skoj]

Just nu undrar jag om jag ska fråga Yohan ifall han vill se på film eller om vi båda är för trötta och negativa. Jag menar, vår relation till varandra handlar inte om att gulla och vara snälla med varandra. Han ger mig snarare något att bita i och bli frustrerad över mellan varven.
Vilket nog gör mig gott.

Men nu ska jag vila kraniet för dagen!

1 kommentar:

  1. Jag vet nog inte om det där är särskilt hälsosamt... :/

    http://theunluckygirl.webblogg.se

    SvaraRadera