fredag 3 april 2009

I'm a dead woman!

Om lathet är en dödssynd lär jag brinna i helvetet...
Jag vet inte riktigt varför, men någonstans där i mars så gick det bara inte av någon anledning. Motivationen att skriva av mig känslor och tankar var på noll.

Det är ju redan april och hela mars -09 har gått förlorad. Men jag kan berätta lite om vad som hänt. Ja, jag var på Dia Psalma konsert för ett tag sedan. Headbangade och skrek och hade så jävla kul! Alva skulle ha kommit med, men hon orkade inte i slutändan av någon orsak. Men jag gjorde mitt bästa för att kompensera för henne och fick tag på en trumpinne och deras autografer!
[Hon blev överlycklig]

Sedan träffade jag och Alva Mark Levengood en sväng. Han är längre än vad jag hade väntat mig!

Men nu är det iaf slut på mars och slut på period 5. Bara engelskaprovet kvar. Fick 9 i religionsprovet och 10 på betyget [I'm happy!]. Hälsan och finskan har inte gått så bra däremot. Men det får vara, finska är verkligen inte min starka sida och hälsan kan jag kryssa i betyget. Men religion ska jag skriva i studenten så jag prioriterar den lite.

April står för dörren. Snödroppar, tusslilago och krokusar har börjat dyka upp här och var. Det är påsk nästa vecka! Och Yohan kommer hit på torsdag! Det är verkligen skönt att få träffa honom igen. Har inte sett honom på 11 veckor. Han får blåsa ägg med familjen!

Ska försöka skriva mer snart igen. Men det lär ta ett tag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar