söndag 5 april 2009

Odiumclothing ftw!

Nu är det snart slut. Snart är engelskaprovet avklarat och jag kan lugnt invänta påsklovet. Yohan kommer högst antagligen på fredag. Han skulle ha kommit ett på natten på torsdagen, men efter ett smått grälsjukt samtal med honom igår så kom han sen underfund med att det vore bra om han slapp stressa iväg till bussen på torsdag eftermiddagen. Bussen går nämligen från Vasa samtidigt som han slutar skolan.
Det är ju en liten besvikelse eftersom det betyder att jag inte får ha honom här förren på fredagen och det ganska sent och så kan han inte vara här så länge som jag skulle vilja...

Meen det kanske är bäst så! Vi tröttnar lätt på varandras sällskap om vi är tillsammans för länge.

Nu har jag däremot börjat längta efter att tjäna lite pengar. Jag funderar på att hitta mer än ett sommarjobb, för det finns så mycket jag skulle vilja ha från Odiumclothing.


T.ex. den här urtjusiga gothklänningen.


Dessa vadvärmare och kjolen kanske.



Detta syntethår!




Och denna kjol är jag ganska förtjust i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar