onsdag 28 januari 2009

Första av många

Woho! Dags för mig att börja blogga antar jag.
Jag har funderat på det länge nu, men det har varit så mycket att tänka på den senaste tiden så jag har inte riktigt kommit igång. Men nu är jag här iaf och jag tänker inte slösa med orden.

Jag har kommit underfund med mycket om mig själv och hur jag är som person under år 2008... [Fy faan, vilket helvetesår...] Backstabbing, break-up, gallstensanfall, isolering och en plötsligt nystart. Känslolivet har varit råddigt och svårförstått och jag har inte riktigt hunnit sätta mig till ro med tillvaron.
Men Ålands Lyceum är en bra skola, lite för bra för mig dock. Jag är inte riktigt den skarpaste kniven i lådan, men har 8.54 i medeltal så jag klagar inte. Människorna där är fina och trevliga för det mesta, men jag känner mig liiiite awkward mellan varven. Tjejerna är pålästa och ordentliga [emellanåt], men jag är försiktig angående vilka människor jag tar kontakt med. Killarna är trevliga [för det mesta] men jag är inte den lättaste människan att bli förälskad i, dock är det ännu svårare att få äkta besvarad kärlek av mig.
I'm a cold heartless bitch...
Naah, kanske inte så precis, men jag är svår att få på fall. Men det gör inget, för det är få som försöker. Det går bara åt helsike om man gör det så jag avråder folk från att bli för förtjusta i mig.

Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Det finns så mycket saker att tala om, men att ta upp allting i första inlägget vore onödigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar