fredag 25 februari 2011

Sportlovsuppdatering!

Man önskar att man skulle kunna börja pula lite på vårdesignen till bloggen men... Det ligger inte i luften riktigt än. Damn.

För att inte tala om bloggbyte... .___. Jag skulle vilja ha en ljusare blogg... Nåja, det kan jag börja tänka på senare. ^^ Jag har annat, viktigare för mig. T.ex. så är det studentprov den 14:e mars, essä och så den 23:e så är det matematik. =P Weeih... Tååååååfe, hjelp...

Rätt trevligt är det dock här hemma eftersom vi har Pyshen på besök just nu. Den enda som inte tycker om det är Minou. Hon fräser och morrar och grymtar som en igelkott, men hon har blivit lugnare och hoppeligen så kommer de snart överens [ha, ha, ha...]

Det har varit sportlov nu i en vecka. Skönt. Synd att jag har missat lite lektioner p.g.a. av magsjuka. Och hade det inte varit magsjuka så hade det varit karonka... Phew... Men som sagt, jag går på fyra år, så jag får leka med frisörerna nästa karonka. Men då har jag ingen man att gå med... -.Ó Det var det som var så speciellt med detta år att jag faktiskt skulle ha hamnat med någon jag kände! Och utgående från bilderna så hamnade han dessutom med Krigis och Gustav Vasa, så VAFAN!?

Imorgon ska jag in till stan och antagligen göra ingenting. Sitta på biblioteket och plugga tills Ajy filmat klart med Bror och gänget, antar jag. Inte mig emot. Har lite att ta igen... =P Man blir lite ringrostig efter att ha slappat och enbart tittat på skor i x-antal dagar. [Ååååååååh, skor!]

Tååfe och Comm. Shrimp har varit utomlands sedan i helgen så de har ju icke varit kontaktbara. Menmenmen... de kommer ju tebax snart.

Annars så vill jag bara säga att Alfapet är ett ganska jävla roligt spel! =D Speciellt om man faktiskt gör det lite svårt för sig och inte accepterar ord som "ö-gås", "döds-gås", "nä" eller "ox-svett". Vi har rätt roligt när vi sitter och spekulerar... ^_^


Nu ska jag nog börja sova så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar