tisdag 9 november 2010

Buergh

Hehe, Haunted Halloween var intressant. Tååfe var förstås fullare än jag framåt kvällen, även fast vi druckit ungefär lika mycket. xD LoL... Bilderna kommer hoppeligen upp på nätet så småningom så jag kan sno och lägga upp dem här. ^^

Helgen efter har varit helt apatisk dock och jag har varit ett asocialt freak, legat på mitt rum, pluggat, sovit och sett på tv-serier om vartannat. Och INGET fucking "How I met your mother", "DHW" eller något sådant, utan asiatiska draman. Det är mycket roligare och karlarna är alltid mycket sexigare än de där blöta fanskapen de drar in i amerikanske serier... xP

Idag ska jag ha mitt gruppframträdande om bildanalys. Vi ska analysera ett konstfoto som heter "Xenophobia" och berätta lite om det. Usch... så oförberedd jag är... Har det kvart i ett. Om en timme alltså... Tills dess ska jag och min grupp gå samman och försöka få kontroll på situationen. "Flumma på bara", det är mitt motto.

Jag har en tumblr nuförtiden som jag använder för att lägga upp bilder. =P Inte än förstås, eftersom jag ännu inte blivit så pepp på att lägga upp bilder [kan knappt fota ens], så jag ska försöka bli bättre ännu.

Tillsvidare tänker jag bara vänta på att min grupp dyker upp. Och när skiten är klar tänker jag gå och köpa min medicin, sedan vänta tills dagen är slut.

2 kommentarer:

  1. Några av bilderna är uppe på XIT nu! :D Och vi hamnade tom på förstasidan XD synd bara att inte du var med på det fotot... och att mina glasögon gått sönder redan vid det laget :(

    SvaraRadera
  2. Hahaha xD Jag ville bara veta om Tååfe fick den uppmärksamheten han förtjänade ^.^ Jag såg ut som ett as, så jag är nöjd om jag slipper synas... x) Jag har inte läst tidningen dock... =P

    SvaraRadera